Návod na tělo

Jak používat lidské tělo,
aby bylo zdravé, štíhlé a nebolelo.

Jednoduchý návod

Kompenzujte. Co to znamená?

(brzy vysvětlím)

... aneb Recept na zářivé zdraví a vitalitu

Skladba jídla

Pro rovnováhu a harmonii člověka je nezbytné, aby strava obsahovala tři základní skupiny potravin:

  1. Zelenou listovou zeleninu (33%)
  2. Sladké ovoce (33%)
  3. Rostlinné tuky a oleje (33%)

Výživové schema 

 Pokud jsou v denní stravě zastoupeny všechny tři skupiny, člověk zažívá překvapivou harmonii a duševní vyladění. Pokud jedna z nich chybí, dochází k nerovnováze, která vede k chutím a touhám po nezdravém jídle, k přejídání a celkové nepohodě. ... VÍCE INFORMACÍ ZDE

 Čas jídla, extrémně důležité, kdy jíme!!!

Radikálně nové směry v hubnutí a výživě člověka

V současnosti americký lékař Dr. Jason Fung výrazně mění životy tisíce lidí na světě- hubnou, mládnou, zlepšují funkce orgánů zejm. mozku (nové neurony = prevence demencí), povyšuje kvalitu života. Moji milí, co je tak převratného na jeho názorech? Že doporučované "správné" stravování typu často a málo (až 6 jídel denně - viz graf pod textem) nevede ke snížení váhy, zrychlení metobolismu a pozitivním zdravotním změnám v dlouhodovém horizontu. Navíc všichni víme, jak je frustujícící stále myslet na jídlo, co budu kdy jíst, navíc (což se moc neví to psychologicky vytváří více "chtění" jídla!!! Po skončení tohoto utrpení přichází utrpení z opětovného navýšení hmotnosti.

 grafy stravování

Pokračování a návod, jak zhubnout, omladit a ozdravit


V případě zájmu o detailní informace navštivte naše Studio Návod Na Tělo:

 

Ing. Zdenka Šímová

+420 721 337 296
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Kontaktní formulář

 

Rádi přijedeme i k Vám a podělíme se o naše letité zkušenosti.

Zdenka Šímová

Copyright © 2017 NavodNaTelo.cz

Build concept & Compiled-code: Václav Paták